استرس در اداء ۱۹ سال نماز قضا

باسلام خانمی هستم ۲۹ ساله نزدیک به ۱ ساله که نماز میخونم وبا صوت های استاد امینی خواه خیلی دیدگاهم به زندگی و خدا تغییر کرد،،فقط از نمازهای روزهای قضایی که دارم که نزدیک به ۱۹ سال میشه خیلی میترسم دوتا پسربچه کوچیک هم دارم نمیدونم چیکار کنم خیلی استرس دارم لطفا راهنمایی کنید

حجت الاسلام امینی خواه :

سلام علیکم
با توکل و استعانت از خدا آرام آرام شروع کنند به قضای نمازها. البته توجه داشته باشند که نمازها را به ترتیب قضا به جا آوردند. یعنی نیت کنند از روز اولی که نمازها قضا شده را به ترتیب بخوانند و اول نماز صبح آن روز را قضا کنند و سپس نماز ظهر و بعد عصر و … .

روزی یکی دو نماز به این ترتیب به جا آورند تا هم فشاری به ایشان وارد نشود و هم بعد از مدتی ببیند که نمازهای بسیاری زیادی به جا آورده شده.

به صورت ماهیانه گزارشی بنویسند و به نزدیکان بسپارند که اگر خدای ناکرده در طول حیات همه نمازها قضایش به جا آورده نشده بود بعد از رخت بستن از دنیا به نیت ما قضای نمازهای به جا مانده ادا شود.

از رحمت و فضل پروردگار هم نباید ناامید بود و ان شا الله هم توفیق اتمام قضای نمازها را می دهد و هم با کرم بی حدش همین ها را به احسن وجه قبول می فرماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

امام عسگری

آن طفل آگاه

عالم فاسد در بیان امام حسن

چوبِ ادعا

ویدئو

باید بدنسازی کنیم!

مادران پیامبر

حضرت رضایت بخش