راه کار برای گشایش در کار اقتصادی

با سلام
ما خانواده ای هستیم که خداروشکر معتقدیم هم به واجبات و هم مستحبات تا حدی ، اکثرا نماز اول وقت می خوانیم و حواسمون به معنویات هست الحمدالله اما چندین ساله با مشکلات زیاد مالی مواجه شدیم در صورتیکه تحصیلات علمی بالایی هم داریم اما گشایش کار اقتصادی حاصل نمیشه متاسفانه، راه حل برون رفت از این مشکل رو میخواستم.
التماس دعا

حجت الاسلام امینی خواه :

سلام علیکم
مشکلات مالی بخش تفکیک ناپذیر زندگی دنیاست و یکی از اقسام ابتلائاتی است که خدای متعال بر بندگانش در این دنیا وارد می آورد. اولا باید به قضای الهی راضی بود و از خدا تقاضای کمک معنوی برای حفظ ایمان و قدرت روحی در مشکلات دنیوی را خواستار بود. ثانیا مسیرهای عقلانی و عقلایی برای حل مساله را پیش گرفت. با کارشناسان و کسانی که رزق حلال مکفی دارند مشاوره کرد که چه راهکارهایی پیش پای ما می گذارند. تلاش و فعالیت در مسیر ازدیاد روزی مادی را بیشتر و هدفمند کرد و از فعالیت هایی که بازده مناسب ندارند دوری گزید.
در وهله آخر مسیر معنوی جلب روزی را نباید از نظر دور داشت. استغفار مداوم ، مدوات شبانه بر سوره مبارکه واقعه ، ختم قرآن ، هدیه به اموات ، صله رحم ، فعالیت در جهت ازدیاد محبت اهل بیت ع در قلوب دیگران و … همه از فعالیت هایی است که روزی را جلب می کند و گناه و بد دلی و نیت بد و … روزی را دور می کند.

برخی اساتید سفارش می کردند به نیت حضرت عبدالمطلب و حضرت ابوطالب عمره یا زیارتی به جا آورده شود و ثواب آن به این دو بزرگوار اهدا شود که تاثیر شگرفی در ازدیاد روزی دارد.

اگر دسترسی به حرم امام رضا ع و حضرت معصومه س ندارید ، زیارت امامزادگان واجب التعظیمی چون حضرت عبدالعظیم ، مشهد اردهال ، شاهچراغ و … را به این نیت انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب