امیدواری در دل گناهکار

استاد عزیز سلام
من دلخوری از شما استاد عزیز دارم که چرا در سخنرانی تا این اندازه دل آشوب در دل شنونده به وجود می آورید و قدری با رحمت و مهربانی و توبه پذیری خدا همراه نمی کنید تا بالانس شود و من گنهکار تا این اندازه فشار روحی روانی نبینم

من با سخنرانی شما متنبه شدم ولی نزدیک یک ماهه دل آشوب شدیدی پیدا کردم. من با حسن آقامیری به شدت مخالفم که فقط از رحمانیت خدا حرف میزنه و من نمیگم به این صورت بلکه این سخنرانی بیدار کننده تان را اگر همانطور که در قرآن خداوند آیات سنگینش را با آیات رحمانیت خودش همراه می کنه شما هم دریچه های امید را در هر سخنرانی باز کنید به روی ما گنهکارانی که متنبه شدیم

حجت الاسلام امینی خواه :

سلام علیکم
بابت محبتی که دارید از شما سپاسگزارم.
این دل آشوب، این همان حالت وجلی است که قرآن می‌فرمایند و اتفاقاً خیلی خوب است ان‌شاءالله خداوند از این دل آشوب‌ها نصیب بنده هم کند و دل آشوب شما را هم برای شما نگه دارد و بیشتر کند.
ترس از دست دادن سعادت و از‌ چشم خدا و اهل بیت افتادن خیلی ترس مقدس و پاکی است. این دل آشوب‌ها را اهل بیت در اوج داشتن تا جایی که شب‌ها از شدت گریه غش می‌کردند.
البته بحث‌های ما چنین نیست که فقط انذار باشد البته انذار از بشارت مهم‌تر است و شهید مطهری هم در آثار خود چنین مبحثی دارند. ولی ما در مباحث خود بشارت‌های فراوانی می‌دهیم مثلاً در جلسات ۵۲ تا ۵۴ سه دقیقه در قیامت هم مفصلاً مباحث بهشت و بشارت‌های این چنینی را داشته‌ایم و در جلسات دیگری و مباحث قرآنی هم همیشه این چنین بوده شاید شما این طور هستید که بخش‌های انذاری بیشتر شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد که می‌توانیم مباحث بشارتی را خودتان دنبال کنید. طبعاً این چنین هم نیست که هر جا جمله انذاری گفته شود در مابین آن مباحث بشارتی هم باشد برخی آیات قرآن آیات سنگینی است که انذار می‌کند و برخی آیات دیگر بشارت می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

خاطره مشهد

شاه کلید در رفع حوائج…

ویدئو

اندرونی حرم…

ویدئو

وقوف چهل روزه…

عهد ماه ذی القعده

سلسله مباحث سیره چهارده معصوم

محل قرار

تخریب حرم بقیع

پناهگاه

جایگاه رفیع

امام تعالی

باشگاه بدن‌سازی