ترک گناه کبیره

سلام و وقت بخیر
بنده یه مشکلی دارم که سالها گریبانگیرم شده و نمیتونم خلاص بشم
۲۹ سالمه، از ۵،۶ سالگی به صورت ناخودآگاه به انجام گناه کبیره خودارضایی عادت کردم تا سالها نمیدونستم که گناهه، وقتی هم فهمیدم نتونستم کنارش بذارم، الانم نمیدونم چرا نمیتونم جلوی نفسم رو بگیرم
تا اونجایی که بتونم نمازام اول وقته، چله های مختلف زیارت عاشورا، دعای مشمول، حدیث کسا، صلوات و استغفار ورد زبونمه، توسل به ائمه و شهدا، نماز استغاثه به امام زمان و… به نیت خلاصی از گناه ولی بازم گرفتار میشم و پام میلغزه، نمیدونم باید چیکار کنم، خسته شدم، میترسم از خودم و آینده و آخرتم، دیگه دارم میبُرَم، ایراد کارم کجاست؟

حجت الاسلام امینی خواه :

سلام علیکم
ذکر صلوات را خیلی زیاد داشته باشید و هدیه کنید به مادر امام زمان (ع) حضرت نرجس خاتون و از ایشان بخواهید که از آقا زاده شان بخواهند که امام زمان عج با ولایت تکوینی که دارند، شما را از این معصیت حفظ بکنند.
از توسل به اباعبدالله و زیارت عاشورا در هر روز غافل نشوید. توکل به خدا کنید و ان شاءالله مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.
ابدا نگرانی نداشته باشید فکر به همین مساله خودش وسوسه شیطان است و کم‌کم انسان رو به هوس گناه می اندازد.
از مکان هایی که احتمال کشاندن شما را به گناه دارد دوری کنید. حمام را خلاصه انجام دهید. از وسایلی که شما را به این سمت سوق می دهد دوری کنید مثل گوشی ساده استفاده کنید.از اینترنت در حد ضرورت استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

خاطره مشهد

شاه کلید در رفع حوائج…

ویدئو

اندرونی حرم…

ویدئو

وقوف چهل روزه…

عهد ماه ذی القعده

سلسله مباحث سیره چهارده معصوم

محل قرار

تخریب حرم بقیع

پناهگاه

جایگاه رفیع

امام تعالی

باشگاه بدن‌سازی