زیارت عاشورا

سلام علیکم
فرموده اید وقت خواندن زیارت عاشورا بین الطلوعین و موقع غروب هست درصورتی که برای چله ایت الله حق شناس(ره) تاکید شده بعد از طلوع و قبل از غروب باشه کدوم یک بهتره؟
و دیگر اینکه بفرمایید چکارکنم توفیق زیارت عاشورا هرروزه پیدا کنه سالهاست کم توفیقم و هرکاری میکنم موفق نمیشم و ازاین بابت خیلی ناراحتم

حجت الاسلام امینی خواه :

سلام علیکم
دستور مرحوم آیت‌الله حق شناس یک برنامه ثابت و مشخص است چون چهل روز است در طول روز باید ادا شود ولی این مسئله یک مسئله‌ عمومی است که گفته شده قبل از طلوع آفتاب.
اساساً زیارت عاشورا هر ساعتی خوانده شود مطلوب است؛ چه سحر باشد چه شب و صبح باشد. برای موفق شدن در این امر هم از وقت‌هایی مثل عاشورا خوب است که شروع کنید و چهل روز مداومت داشته باشید بعد از چهل روز سعی کنید که رها نکنید از روز عاشورا که شروع کردید تا اربعین دیگر ان‌شاءالله رها نکنید از خود امام حسین علیه السلام هم بخواهید و توسل کنید که برای موفق شدن در استمرار خواندن زیارت عاشورا کمکتان کند و اگر احیاناً الان می‌بینید میلش را ندارید می‌توانید از سلام از راه دور خصوصاً از روی بلندی کمک بگیرید تا زمینه‌ی این زیارت فراهم شود و آرام‌‌آرام زیارت روزانه به صورت زیارت عاشورا نصیب شما شود ان‌شاءالله.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

پرورش اندام حقیقی

باید از خود بگذری…

شیخ صدوق

از نجم صدوق تا فجر صادق

اهل عَلَم و عِلم

قبله‌ی تهران

مستند هوس کربلا

جمعه های کربلا

خدای همه کاره

ارزش ما نزد خدا

الفبای زیستن

در مکتب لقمان…

به زودی…