پاک کردن آلودگیها از ناخودآگاه

سلام. چندین سال درگیر خودارضائی و تماشای فیلمهای مستهجن بودم. هر بار چهله میگرفتم،وسط راه دوباره مرتکب گناه میشدم. ولی مبحث تنها مسیر استاد پناهیان و به خصوص مبحث آن سوی مرگ شما، تکانم داد و باعث شد برای اولین بار چهله ام به سرانجام برسد. الان حدود ۴۰ روزه که خودارضاائی را ترک کردم ولی متاسفانه اون تصاویر گاها برام تداعی میشه. به خصوص که در ناخودآگاه من ثبت شده. مثلا یه تصویر یا صوت معمولی که می بینم و میشنوم،ممکنه قسمتی از اون تصویر یا صوت معمولی، ناخودآگاه تصویر یا صوتی از اون فیلمهای مستهجن را برام تداعی کنه و احساس گناه بهم دست میده.چطور برای همیشه این ناپاکیها را از ناخودآگاهم جاروب کنم؟

حجت الاسلام امینی خواه :

سلام علیکم
ذکر صلوات را خیلی زیاد داشته باشید و هدیه کنید به مادر امام زمان (ع) حضرت نرجس خاتون و از ایشان بخواهید که از آقا زاده شان بخواهند که امام زمان عج با ولایت تکوینی که دارند، شما را از این معصیت حفظ بکنند.
از توسل به اباعبدالله و زیارت عاشورا در هر روز غافل نشوید. توکل به خدا کنید و ان شاءالله مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.
ابدا نگرانی نداشته باشید فکر به همین مساله خودش وسوسه شیطان است و کم‌کم انسان رو به هوس گناه می اندازد. اصلا به آن فکر نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

به زودی…

صورت ملکوتی علم آموزی

ارزش افزوده اعمال

رزق حسینی

محبت فاسقانه

پدافند اعتقادی

مهندسی مجالس

تفسیر المیزان علامه طباطبایی (ره)

حکمتانه

قرائت دعای ابوحمزه ثمالی

به ستاره سوگند